Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcelek
Administrator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Śro 13:57, 05 Lip 2006 Temat postu: Military Skills for the Korean Blitz |
|
|
1st Tab (Attack):
1. Enhance the effect of the combat skill "Fortify" by 15%|30|45%|30|45% (The numbers don't seem to be right on the web page, but it says)
2. Upg.Armor. Thicken 10mm|20mm|30mm|40mm|50mm
3. Receive decreased critical damage in "Fortress" mode by 2%|6%|10%|14%|18%
4. Defensive armor. Enhance the effect of armor parts by 2%|6%|10%|14%|18%
5. Upg.Barrel. Increase the muzzel velocity by 5|10|15|20|25
6. Upg.Turret. Increase the turret rotation speed by 2|4|6|8|10 degrees/second
7. Upg.Shell. Increase the firepower by 10|20|30|40|50
8. Shorten the cooldown of the combat skill "Overpower" by 3|6|9|12|15 seconds
9. Upg.Capacity. Give 10|20|30|40|50 bonus capacity.
10. Upg.HitPoint. Increase the maximum HP by 200|400|600|800|1000
11. QuickOccupation. 50|100|150|200|250 more occupation damage per tick.
12. Decrease enemy firepower within 20m radius around you by 10%|20%|30%|40%|50% for 9 seconds.
13. One shot one kill. Suppose the remaining FPW is at a percentage of x%, it will consume all of the FPW and make a shot with (100+x)% damage.
2nd Tab (Support):
1. Strengthen spirit. Recover FPW by 10%|20%|30%|40%|50%
2. Decrease company FPW consumption within 50m radius around you by 5%|10%|15%|20%|25%
3. Impregnability. Thicken the armor of all company tanks within 50m radius around you by 10|20|30|40|50mm for 9|13|17|21|25 seconds.
4. Air supply. Recover HP with the supplies dropped from a plane by 1000|2000|3000|4000|5000 HP
5. Strengthen energy. Increase FPW capacity by 10%|20%|30%|40%|50%
6. Wiretap the chatting messages of foes for 20|40|60|80|100 seconds
7. Bombing strike. Similar to the combat skill "Airstrike" which allows you to bomb tanks and buildings by 100|200|300|400|500 damage per wave.
8. Enemy Search. Let you see the location of enemy tanks for 10|15|20|25|30 seconds
9. Shorten the cooldown of the combat skill "Recovery" by 1|2|3|4|5 minutes
10. Enhance the effect of the combat skill "Recovery" by 20%|40%|60%|80%|100%
11. Shorten the cooldown of the combat skill "Rescue" by 1|2|3|4|5 minutes
12. The combat skill "Rescue" can recover 20%|40%|60%|80%|100% of the target's FPW
13. HealCompany. Recovers all company members' HP by 100% within a 50m radius
3rd Tab (Reconnaissance):
1. Upg. Resistance. Decrease abnormal state time by 0.5|1|1.5|2|2.5 seconds
2. (target hit required) Act like the piercing shell, but less powerful. Lasts for 60 seconds, every 2 seconds it does 30|36|43|48|54 damage, and enemy tanks nearby will receive half damage.
3. (target hit required) Forestalling. Weaken the armor of one enemy tank by 30%|40%|50%|60%|69% for 9 seconds
4. When hiding, the first shot you make has 20%|40%|60%|80%|100% bonus damage
5. Grant higher possibility to avoid detection in "hide" mode by 15%|30%|45%|60%|75%
6. Move 10%|20%|30%|40%|50% faster while hiding for gear 1
7. Upg.Purgation. Resist abnormal state with a 5%|10%|15%|20%|25% probability
8. Increase the tank speed for 9 seconds by 10%|20%|30%|40%|50%
9. Grant higher possibility to detect the hiding units by 10%|20%|30%|40%|50%
10. (target hit required) Decrease enemy turret rotation speed by 20%|40%|60%|80%|100% for 10 seconds
11. (target hit required) Decrease enemy muzzel velocity by 10|20|30|40|50 for 10 seconds
12. (target hit required) Inrease enemy reloading time up to 2|2|3|3|4 times the current for 5|10|15|20|25 seconds
13. GaleAssault. The armor slope increase for 20 and resist all the abnormal attack for 45 seconds.
drzewko i opis ze strony klanu 5th SS Wiking
Edited:odswiezony screen by Marcelek
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marcelek dnia Pią 19:02, 07 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
artfarta
Gość
|
Wysłany: Śro 17:32, 05 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
a ja dalej nie wiem od ktorego lvl sa dostepne
|
|
Powrót do góry |
|
|
Von Lubos
Kapitan
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Śro 19:20, 05 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
musisz jechac po kolei zeby byl nastepny pierwszy musisz miec 5/5
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artfart
Administrator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: sam nie wiem
|
Wysłany: Śro 20:54, 05 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
o **** co za szajs pierwsze musze miec 5/5 aby drugie miec 0/5 fajnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Von Lubos
Kapitan
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Śro 13:02, 12 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Moje nowe zmodyfikowane drzewko
[link widoczny dla zalogowanych]
Plany na przyszłość
Aktualnie posiadam
Zdecydowanie pakować w Hide atack
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artfart
Administrator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: sam nie wiem
|
Wysłany: Sob 20:14, 07 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Trzeba dodać ze opis tego drzewka jest troszkę nie aktualny otóż OneShotOneKill zmienił proporcje dmg i wedlug nowego opisu max dmg przy 100% konsumpcji fpw wyniesie tylko 200% podstawowego dmg
na koreancu tym naprawdę szlo zabić jednym szotem a teraz ten skillo do niczego - lepiej ladowac wszystko w hide attack bo on nie ulegl akurat zmianie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|